Jak anulować zamówienie

Zasady anulowania zamówień.

W życiu zdarzają się najbardziej nieprzewidywalne sytuacje wobec czego może zdarzyć się, że klient musi anulować zamówienie,

Dlatego w naszej firmie rozumiemy że, zleceniodawca może odstąpić od umowy i zgłosić chęć anulowania zamówienia,

Jednakże chęć anulowania lub zmiany zlecenia powinna być zgłoszona najpóźniej do godz 18:00 dzień wcześniej przed planowany odbiorem przesyłki od nadawcy,

W takim przypadku anulowanie jest całkowicie darmowe,

Wszystkie zamówienia anulowane z winy lub na życzenie Zleceniodawcy, które zostały zgłoszone po godz 17:00(czasu angielskiego)/18:00(czasu polskiego) w dniu poprzedzającym lub w dniu odbioru przesyłki od nadawcy , są niestety obarczone dodatkową opłatą w wysokości 6,5€,

Opłata powyższa jest kosztem jakim jesteśmy obciążeni przez firmy zewnętrzne z którymi współpracujemy, Z wszelkimi problemami dotyczącymi zamówienia jak błędny adres czy numer telefonu czy zmiana data nadania prosimy zgłaszać się jak najszybciej aby uniknąć niepotrzebnych problemów z odbiorem przesyłki, Wszelkie anulowania zamówień należy zgłaszać poprzez formularz kontaktowy.